Up Jumps Da' Boogie Lyrics - TIMBALAND & MAGOO
Easy Song Writing
Home

 Lyrics Directory

Updated daily.


Up Jumps Da' Boogie

TIMBALAND & MAGOO LYRICS & MIDI

Easy-song-writing.com also provides software that can be used to write your own lyrics and music. Something similar to Up Jumps Da' Boogie from TIMBALAND & MAGOO.  

Up Jumps Da' Boogie Midi Files
Up Jumps Da' Boogie on CD
Up Jumps Da' Boogie MP3 Download
Up Jumps Da' Boogie Sheet Music
Other Lyrics from TIMBALAND & MAGOO
How to write lyrics like: Up Jumps Da' Boogie

[*pageAlt*]

Give it up... we gon' show, you how we party
[Timbaland (whispering)]
Up jumps da boogie [repeat 3X]
[repeat all 4X]

[Verse One: Magoo]

I fiend for all beats, like girls jump for dicks
Don't salt the next man, keep that Lindbergh shit
Up in the cut, like gay niggaz, in butt
I'm black wit indian, my race should be mutt
I cut with razor blades, play spades with Aunt Venus
E-valuate this rap, take heed a fuckin genius
Up in the sky, up high, don't puff lye
Do you smoke crack Sam? Prepare to fuckin die
Fuck Crazy Joe, my name is Crazy Flow
You thought I had eight, but I got ten mo'
Off beat and on beat, old school like Beat Street
I stink like pop's feet, make sweat wit no heat

[Verse Two: Timbaland]

I'm up on this track, like Pam Grier in movies
I heats up the beat, like water in a jacuzzi
I fly to L.A., then come back to Virginia
Then call, Maganoo, to see if he's got some indo
Then back to the crib to pick up my brother, G
G don't forget, to bring the house keys
Hops in the eight, five-oh now here we go
Please please, brother don't slam my car do'
It costs too much money to get that shit fixed
I need all my money to pay my bills with
Don't have no time, for the shuckin and jivin
Peep my rhyme, cause that, shit's off-timin

[Verse Three: Missy]

I'm in the Marriott, the place to get got
After I smoke pot, he sticks me like shots
Funky like farts, connect tongues like dots
Lick his lollipop, this kid named Scott
Me my hot self, my self be so hot
Touch my hot spot, I scream til I can't stop
Uhhhhhhhhhhhh (what, what?)
Give it to me daddy and
Uhhhhhhhhhhhh (what, what?)
Yup, yup like Teddy
Teddy, ready with tha one two checka
No Diggity, Missy be the bedroom wrecka
Double decka, make you wanna beat your pecka
And then leave your bitch, cause this uhhh! be better

[Chorus: everybody]

Give it up!
Up jumps da boogie, boogie jumps me [repeat 4X]
Give it up! We gon' show, you how we party
Up jumps da boogie, boogie jumps me [repeat 2X]
Give it up! We gon' show, you how we party

[Verse Four: Magoo]

Prepare to get wet, like Jheri Curl juice
You tight like virgin pussy, my rap get you loose
I bump like ac-ne, take honey from a bee
My style is like a safe, without da fuckin key
I cum cause I'm a nut, don't bleed when I'm cut
No fan of Madonna, she just a damn slut
So sit you damn dog, and bow to my shit
Nit-wit you stupid, I'm butter don't need grits
Make fits like seizure, lick clit to please ya
I book then read ya, follow da leader
Like Jews and Chinese, I own your rap lease
The wackness must cease, prepare for yo' release

[Verse Five: Timbaland]

I'm up in these labels tryin to, handle my business
Been makin more beats before, Jehovah had witness
Up jumps da boogie, boogie jumps me
Brother brother, please, turn on the TV
See a black man dead, from a white man's powder
See a white man scared, from a black man's power
Back to reality, please don't freakin smile at me
This is a stick-up, so give up yo' wallet please

[Verse Six: Missy]

I'm the best, and that's B, and that's capital
I hang low like testicles, MC's wanna copy these many flows
Hoes, better back up, foe they get slapped up
Pack up and go tell mommy, that I backed up you
You you you, and your whole screw
What, whatcha whatcha whatcha gon' do uhh, what whatcha gon' do
To me, the M-I-double S-Y-E
Wanna battle me, it's gonna be some tragedy

[Chorus: everybody]

Give it up! We gon' show, you how we party
Up jumps da boogie, boogie jumps me [repeat 4X]
[repeat all 2X]

Give it up! We gon' show, you how we party
[repeat to fade]



Last Updated:
11/20/2017


Midi Search Engine
::  The best Up Jumps Da' Boogie midi files here!
 
 
 


TIMBALAND & MAGOO - Up Jumps Da' Boogie Lyrics and Midi files are provided by Easy-song-writing.com.

Home

Midi files and lyrics are property and copyright of their owners and are provided for educational purposes and personal use only.
(C) Copyright, Qualitone Multimedia Cc, All Rights Reserved
For more information on the design of this website, please contact webmaster.
Terms of Service / Site Map
2004

Up Jumps Da' Boogie and other lyrics - TIMBALAND & MAGOO