Rock Your Body (Mic Check 1, 2) Lyrics - STAGGA LEE
Easy Song Writing
Home

 Lyrics Directory

Updated daily.


Rock Your Body (Mic Check 1, 2)

STAGGA LEE LYRICS & MIDI

Easy-song-writing.com also provides software that can be used to write your own lyrics and music. Something similar to Rock Your Body (Mic Check 1, 2) from STAGGA LEE.  

Rock Your Body (Mic Check 1, 2) Midi Files
Rock Your Body (Mic Check 1, 2) on CD
Rock Your Body (Mic Check 1, 2) MP3 Download
Rock Your Body (Mic Check 1, 2) Sheet Music
Other Lyrics from STAGGA LEE
How to write lyrics like: Rock Your Body (Mic Check 1, 2)

[*pageAlt*]

[Chorus: Vice Verse]
Rock your body, mic check 1, 2
Becuase it ain't a party til my crew run through
Shake some body, show me what you can do - like Ohhh, Ohhh
Rock your body, mic check 1, 2
DJ spin the needle, rock into the groove
Bump it louder so the crowd wanna move - like Ohhh, Ohhh

[Stagga Lee]
Yo, I blaze the illest
So much skill, its impossible for you not to feel us
The realest, MC that you ever met in your life
I'm tryna see you work
Put a little sweat in your life
I got an idea, and it might sound silly
But I wanna roll your body in a tight brown Philly
Crack it, lick it up, seal it, air tight
Get a light, because you know we gonna burn it all night
And I just might, double the ice on dental
And if you double the price, Me and Vice rock in

[Chorus]

[Stagga Lee]
Like BOOM! I be at the hotel soon
We gonna put the lens on zoom, Benz on VROOOM!
As long as you got the right perfume
Aint no body checkin out the telly till noon
You should get a Stag top, on the backbone
Stag rap, I'm peelin off them tight Sassoon's
Honeys stop breathin when I step in the room
And ain't nobody leavin when I set it with the BOOM!

[Chorus]

[Vice Verse]
I like it when you work it for me lady, see you do that BOOM! BOOM!
I like the way you work that for me
If you wanna party baby we can get together, BOOM! BOOM!
Cuz you know you make me so horny
Maybe you a hottie when you get up on the floor and BOOM! BOOM!
Never wanted someone so badly
We can leave the club, and hit the telly, get a room BOO-BOOM! BOOM!

[Stagga Lee] Leave the club, get a telly, BOOM! BOOM! [claps]
[Vice Verse] Let's go! All my ladies.. sing along, C'MON!

[Maxine]
We can party till the night is through
So baby tell me what you wanna do
Got the keys to the hotel room
You know I got my eyes on you
Hand bumpin up and down my thighs
I'm starin at you with my bedroom eyes
The way I'm lookin, boy your so, so fine
So we can get it on tonight

[Stagga Lee]
Kid, now, this rhyme is for the masters
In schools that use Tupac poems to teach classes
Yo, try to follow when the turn table spinnin
The sound is leakin out on the crowd, gettin up in it
See me coastin, the scene gettin frozen
He sound dope when, the words are composin
D-Boys, break down, and flow like a slow jam
I be so damn ill, till I'm an old man
STOP! Ya makin it hot when yall move
STAGG! I bleach the top cause I choose
BRUISE! Tracks like the cat, Lang Hughes
IN FACT! I'm nice with the rap, can't lose

[Chorus]

[Vice Verse]
Rock your body, mic check 1, 2
DJ spin the needle, rock into the groove
Bump it louder so the crowd wanna move - like Ohhh, Ohhh




Last Updated:
11/21/2017


Midi Search Engine
::  The best Rock Your Body (Mic Check 1, 2) midi files here!
 
 
 


STAGGA LEE - Rock Your Body (Mic Check 1, 2) Lyrics and Midi files are provided by Easy-song-writing.com.

Home

Midi files and lyrics are property and copyright of their owners and are provided for educational purposes and personal use only.
(C) Copyright, Qualitone Multimedia Cc, All Rights Reserved
For more information on the design of this website, please contact webmaster.
Terms of Service / Site Map
2004

Rock Your Body (Mic Check 1, 2) and other lyrics - STAGGA LEE