Aunt Dot Lyrics - LIL' KIM
Easy Song Writing
Home

 Lyrics Directory

Updated daily.


Aunt Dot

LIL' KIM LYRICS & MIDI

Easy-song-writing.com also provides software that can be used to write your own lyrics and music. Something similar to Aunt Dot from LIL' KIM.  

Aunt Dot Midi Files
Aunt Dot on CD
Aunt Dot MP3 Download
Aunt Dot Sheet Music
Other Lyrics from LIL' KIM
How to write lyrics like: Aunt Dot

[*pageAlt*]

[Lil' Kim]
.. My Aunt Dot
left a glock and some blood on my sheets
Told me clean the shit up, then she hit the streets
Even though I'm her niece, she copped me a piece
Wack-ass caliber, nickel-plated with the silencer
What? She don't know I like my guns pretty?
Like my boy Castor Troy with the twin-glizzies
I heard a knock at the door {*knock knock knock knock knock*}
To my surprise I saw these two familiar eyes
Who are you?

[Lil' Shanice]
Whattup? I'm Shanice, don't remember me?

[Lil' Kim]
She called me by my government name, Kimberly
Who sent you?

[Lil' Shanice]
My mom sent me; her name is Dottie
She packed a note in my knapsack along with a shottie

[Lil' Kim]
Hmmph, she was cute; and mad fly
She had the Prada knapsack, with the hat to match
Bavari hiking boots, with the mink bubblegoose
and I could see she was admiring my Minski suit
Then she handed me the note

[Lil' Shanice]
Here - read this

[Lil' Kim]
I just stared her up and down
cause I couldn't believe this - then I opened it
It said, "Bitches is out to get you;
your so-called friends, put a bomb in your Benz.
I'm on a mission now to do some harm to your friends.
They know where you live, so evacuate the crib.
And oh, the little girl, that's your cousin Shanice.
Since I can't be with her, I need you to babysit her.
Besides; she looks up to you - you're her idol -
and tomorrow is her first violin recital,
and she would be more than happy if you could take her.
Peace, my number's on the back of the paper, hit me later."
Damn.. what went wrong?
Can't we all just get along, and make hit songs?
Bitches all up in my ass like a thong
If this was a show, y'all hoes would get "gonged"
Cause if it's on, then it's on, bring it on
What the fuck you waitin for? C'mon, let's get it on
What? What's takin you so long? I got plans for the future
to bring back your head like Medusa

[Chorus: Lil' Kim (repeat 2X)]

Girls be actin stink, and mad funny
Y'all bitches bleed like me, on the monthly
Can't stand the pain then pop a "Humphrey"
I know it hurts.. (I'm killin y'all)

[Lil' Kim]
Uhhh, we in the Range in this fucked up weather
It's snowin and I'm tryin to put the whole shit together
How Laverne, she always wanted to be like me
and dress like me, and look like me
and Nicole, it's like she lived in my house
Askin me for money, day in - day out
And last but not least the grimiest one Tayesha
She planned it all, come to find out her name is Keisha
C'mon Shanice I'm takin you to my house in L. Conn.
(I wanna go with you!) Uhh, be quiet, and we'll get along fine

[Lil' Shanice]
C'mon please, I wanna be just like you
600 Mercedes, and 380's in my doll babies
Crazy baguettes in my barettes; and,
H-class rocks inside my baby G shop
Fuck Barney and Lambchops; I don't love them hoes!
But anything goes when it comes to bankrolls
Diamonds on my toes, X-and-O's
Versace hottie in designer clothes
Scoop Lil' Nique and Jus, then take 'em to Toys'R'Us
Make em spend they cheese then kick 'em out and take the bus
I'm the S-the-H-the-A-the-N-the-I-the-C-the-E
but all my friends call me Miss Little Queen Bee
What what? I like the green, know what I mean?
Ever seen The Professional? (uh-huh) Well I come cleaner

[Lil' Kim]
You know what? I like you; little big person
but rule number one - no cursin
Anyway, what you know about that?
You too young for that, when I was your age
I woulda got hung for that
Then I picked up the phone, to call my Aunt Dot
so she could fill me in a little more about the plot
Hmm.. nine-one-seven, eight-five-eight, two-one-two-two
"Hello?" Yo, what's the deal?
Why these bitches buggin out;
I mean, what's this all about?
"See it's sorta like what Tonya Harding did to Nancy
They don't want you to win no more
Soul Train they don't want you to attend no more
And I guess that's why, they ain't your friends no more
The other day, when I was comin out the grocery store
I saw the bitch Nicole in front of the salon next door"
For real? "Yup, then I choked the bitch out
At least one to the heart, tied up her hands and feet
Through her in my backseat,
then I dumped her on a dead-end street
The other two? Yeah they still linger
But don't you lift a finger, I'ma get 'em
so just pray I come home
and when we hang up, get rid of your phone"
Whoo! When Aunt Dot comes, oh brother
It's like five Bloody Mary's, one after another
Hmmph, she have you stressed, no wearin white, no sex
And when she get vexed, you guess what happens next
Cause them other two girls, that's still on the menu
is the reason why the story is to be continued..

[Chorus]



Last Updated:
11/19/2017


Midi Search Engine
::  The best Aunt Dot midi files here!
 
 
 


LIL' KIM - Aunt Dot Lyrics and Midi files are provided by Easy-song-writing.com.

Home

Midi files and lyrics are property and copyright of their owners and are provided for educational purposes and personal use only.
(C) Copyright, Qualitone Multimedia Cc, All Rights Reserved
For more information on the design of this website, please contact webmaster.
Terms of Service / Site Map
2004

Aunt Dot and other lyrics - LIL' KIM