No Surrender Lyrics - BONE THUGS N HARMONY
Easy Song Writing
Home

 Lyrics Directory

Updated daily.


No Surrender

BONE THUGS N HARMONY LYRICS & MIDI

Easy-song-writing.com also provides software that can be used to write your own lyrics and music. Something similar to No Surrender from BONE THUGS N HARMONY.  

No Surrender Midi Files
No Surrender on CD
No Surrender MP3 Download
No Surrender Sheet Music
Other Lyrics from BONE THUGS N HARMONY
How to write lyrics like: No Surrender

[*pageAlt*]

[Bizzy]
My nigga just entered your business,
so can I get a witness?
Can you duck? Fuck the po-po, pow
Startin' to kick this, gonna get my shit, and then you fucked up
Me buck. Me bang. Niggas ain't talkin' 'bout them thangs.
Thugs remain, hang, swang with a click tight claim.
come again, now.
They drop down,
when I'm off the block,
Fuck them cops.
Me and Krayzie
runnin' through the Boneyard, daily.
Gotta give 'em up to the glock-glock,
so I can serve me thugs and maintain.
to the brain, and thugs remain to slang thangs
Long live the dope game, and it won't end ya,
as long as my niggas remember: no pretender
Get right up off the Clair, nigga, Fuck it. No surrender.

[Chorus x2]
No Surrender

[Layzie]
Not wantin' the copper to hit me a lick up,
found me a victim to stick up, pick up,
rollin' the nine-ball,slippin'
that's why me trippin'
bloody victim,
get him when the time calls, dog
Take two-eleven, bailin', thuggin', knowin' these niggas well,
then Bone's fuckin' with the hoes,
here comes them po-pos.
Nigga, that pig done peeped me, me gots to flees and get my creep on,
Bone get gone, hit a wrong turn, mash the gas, and dash on.
Jump outta the hottie, move me body,
hittin' them cuts and trails, runnin' like we lunatics,
gotta make it back to Hazel daily
Escape and eludin' the chase.
buckin' me gauge, so nigga, remember:
me killa, me no surrender.
Me killa, me killa, me killa . . .

[Chorus x2]

[Wish]
Puttin' me on my knees, tellin' me move and I'm dead,
'cause I'm killin' all your bitches, turnin' them blue suits red.
And then I'm comin' to that funeral to shoot that bitch up,
because I know that's where y'all bitches is bound to meet up.
Cop killas, all up in they chest, and
I know what to do with that vest, man
Twenty-two shots. I killa.
You don't wanna fuck with Bone, nigga.
And it really ain't shit to pull a trigger on a copper,
'cause if I go down, some of y'all goin' down,
'cause I'm goin' down poppin, so motherfuck all coppers,
Let me catch you slippin', nigga, bet I pop ya.

Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop
Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop. Pop

[Krayzie]
Ya better believe it's judgement day.
So, nigga, just throw your pumps up in the air.
Now kill 'em, kill 'em copper, like ya just don't care.
When they come, they come creepin'
Me peepin'
Gotta watch them po-pos sleepin'
put 'em in deep in gutters. Me keepin'
'til a me rich and gotta get mine, everytime
This'll be over in nine nine.
so, nigga, get down for the crime,
gonna be more coppers dyin' in the line
fuckin' with thugs
when I be slangin' my drugs,
tryin' to cuff me and my nigga boy, gotta rip them guts,
and lay your head in blood.
Better check yourself next time you test and try to smoke a nigga.
Bitch, remember: me killa. Me no surrender.
Me no surrender. Nigga, me no surrender.
Me no surrender. Don't make me put one in ya.
Me no surrender. Don't make me put one in ya.
Me no surrender.

[Chorus till end]



Last Updated:
10/17/2017


Midi Search Engine
::  The best No Surrender midi files here!
 
 
 


BONE THUGS N HARMONY - No Surrender Lyrics and Midi files are provided by Easy-song-writing.com.

Home

Midi files and lyrics are property and copyright of their owners and are provided for educational purposes and personal use only.
(C) Copyright, Qualitone Multimedia Cc, All Rights Reserved
For more information on the design of this website, please contact webmaster.
Terms of Service / Site Map
2004

No Surrender and other lyrics - BONE THUGS N HARMONY